رسانه مذهبیون

هیئت سید مجید بنی فاطمه در ایام محرم 1403 کجاست؟

سید مجید بنی فاطمه از مداحان اهل بیت است که سال ها به عنوان پیرغلام اباعبدالله فعالیت دارد. اگر دوست دارید در شب های محرم امسال به هیئت ریحانه الحسین (ع) با مدیحه سرایی بنی فاطمه بروید این مطلب از عابدون را تا انتها مطالعه کنید.

 

 هیئت بنی فاطمه کجاست؟

  • آدرس : تهران، اشرفی اصفهانی، خیابان 22 بهمن، مجتمع فرهنگی مذهبی ریحانه الحسین
مداح: سید مجید بنی فاطمه

زمان: از ۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ به‌مدت ۱۱ روز

مداحان و سخنرانان هیئت ریحانه الحسین (ع)

محوریت مداحی در این هیئت بر عهده سید مجید بنی فاطمه است. اما در مناسبت های مختلف مداحان جوان مثل مهدي كامياب، مهدي سعيدي، احد قدمی،حسین فروغی،وحید یوسفی، ابراهیم رحیمی مهدی سعیدی،حمید رضا جوادزاده و… ایشان را همراهی می کنند.
در این هیئت از صحبت های سخنرانان مطرح استفاده می شود. افرادی همچون حجت الاسلام بی آزار، حجت الاسلام رئیسی، شیخ علی سعیدیان، آیت الله قائم مقامی، حجت الاسلام ابوالقاسمی، حجت الاسلام ابوالقاسمی و… .
مشخصات هیئت ریحانه الحسینهیئت ریحانه الحسین مراسم دهه اول محرم را با سخنرانی حجت الاسلام حامد کاشانی و مدیحه سرایی مجید بنی فاطمه در پارک ارم برگزار می‌کند.این مراسم در فضای باز و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

حسینیه ریحانه الحسین (ع) گنجایش این همه عاشق و بی تاب ابا عبدالله (ع) را ندارد. به همین دلیل بسیاری در خیابان های مجاور و میدان باغ فیض می‌نشینند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا