احکام مراجع

حکم نماز خواندن با مهره مار چیست؟

حکم نماز خواندن با مهره مار چیست؟ از گذشته تا به امروز بسیاری از افراد معتقدند که مهره‌ی مار خواص زیادی از جمله جذب انرژی مثبت و محبت دارد. اما نکته‌ی قابل توجه این است که آیا نماز با مهره‌ی مار قبول است و یا ایراد دارد؟ برای پاسخ به این سوال تا انتهای این مقاله از سایت عابدون همراه باشید.

کارایی مهره مار چیست

کار اصلی مهره مار جذب انرژی مثبت و انتقال این انرژی ها به صاحب خودش هست و خارج از این موضوع چیزی ماورایی دیگری وجود ندارد. جذب انرژی در بیشتر سنگ های انرژی زا وجود دارد تفاوت اصلی در میزان و قدرت این انرژی ها است که مهره مار به خاطر قدرت مغناطیسی بالا و انتقال این انرژی ها این محبوبیت را برای خود کسب کرده است.

مقالات مرتبط

داشتن مهره مار هیچ گونه تاثیر منفی و غیره نداره و فقط کار مثبت انجام می دهد. انرژی های موجود در اطراف به وسیله مهره مار باعث تقویت مغناطیس و فعالیت بیشتر چاکرا در فرد می شود تا شخص به  خواسته و نیازی های منطقی خود برسد.

خواص مهره مار

مهره مار در مار‌های نر بار مثبت و در مار‌های ماده حامل بار انرژی منفی هستند که مانند آهنربایی متابولیک دو جفت را بسوی هم جذب نموده و مقاربت برای ادامه نسل را باعث میگردد. اندازه این مهره‌ها حدودا به قدر ۲ عدد لپه معمولی است.

۱. بار مغناطیسی یاد شده اعصاب را به طرزی ریلکس و آرام می‌نماید و استرس‌های آگاهانه و استرس‌های ناخودآگاه را می‌زداید که دارنده تاکنون آن را تجربه نکرده است. این آرامش ضمن ایجاد اعتماد بنفس و آثار دیگرش بر فرد به افراد مرتبط با ایشان هم سرایت می‌کند و در این حالت است که افراد هر چه مغرض‌تر و هر چه عصبانی‌تر باشند باز به محض ملاقات حضوری با دارنده مهره مار در اثر آرامش ایجاد شده مثل موم رام می‌شوند و، چون این حالت را مدام در حضور شما احساس می‌کنند شیفته شما می‌شوند و مدام دوست دارند در حضور شما باشند و از آرامش نایاب شما بهره‌مند گردند.

۲. به دلیل خاصیت فوق العاده مغناطیسی در مقابل بسیاری از بیماری‌ها مصون خواهید بود تاثیر بسیار بالای آن در تسکین درد‌ها هم برای استفاده کننده و هم مخاطبانی که در کنار شما هستند و نیز اثر قاطع آن بر از بین بردن جوش‌های صورت و زیباتر کردن چهره به اثبات رسیده است.

۳. خاصیت مغناطیسی آن در از بین بردن آثار سوء گوشی‌های تلفن همراه (موبایل) و دکل‌های مخابراتی و تلوزیونی و نیز کابل‌های فشارقوی و لوازم خانگی و تمامی مواردی از این دست دیگر از خصوصیت‌های منحصر به فرد مهره مار است.

استفاده از آن گناه است؟

مهره مار چنانچه در برخی کتب نقل شده، مهره ای است که هنگام جفت گیری از دو مار نر و ماده جدا می شود. البته این یک نقل است و ما از این که آیا واقعیت دارد یا نه، اطلاعی نداریم. اثر این دو مهره هم چنان که نقل شده این است که هر کس این دو مهره را داشته باشد دیگران شیفته او می شوند. نکته ای که در آخر باید عرض کنیم این است که در بعضی از فروشگاهها سنگهایی به عنوان مهره مار می فروشند که مطمئنا یک سنگ بی خاصیت است و هیچ اثری ندارد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا